četvrtak, 22. listopada 2009.

Ti, samo ti ostani..


Poželim li ikada plakati bez razloga

i biti tužna iako bih trebala biti sretna

i li gledati u prazninu satima i šutjeti...

Molim te,budi uz mene.

Ne postavljaj previše pitanja

i ne traži da opravdavam zašto i zbog čega...

Ne pitaj me nista,

samo me zagrli i daj da osjetim da traješ sa mnom,

da dišeš pored mene i da shvaćaš...

Samo mi pruzi ruku i osjeti drhtaj koji se penje mojim rukama

i ovaj nemir koji me otima..

Osjeti, jer...

Moj će dodir biti dovoljan da razumiješ sve bez i jedne riječi.

Moj dodir mora biti dovoljan da otkriješ da se bojim.

Molim te samo,budi uz mene.

Ne odlazi jer ne znaš sto mi je danas,

ne napuštaj me jer ne znaš sto da mi kažeš,

ne okreći leda zato sto ti nisu jasne moje suze,

ne puštaj mi ruku zato sto ne želiš slušati,

ne ostavljaj me samu jer misliš da mi ne možeš pomoći,

ne dopuštaj da potonem jer ti želiš otići...

Ostani i onda kada misliš da nemaš razloga

i onda kada je najteže ostati

i onda kada bi svatko odustao...

Ti...

Ostani..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>