četvrtak, 1. listopada 2009.

Volim te..


Ako me voliš, ne daj da gazim stazama tuge, ne daj da me grle tuđe ruke! Jer bez tebe sam kao nebo bez zvijezda, kao nebo bez duge, zato ne daj da me tuđe usne ljube!!!
Volim da slušam vjetar i kišu, da sama lutam unaokolo kroz šumske tople tmine...

Kad oblaci nebom nalete ja sve njegove nade bih htjela i sve ciljeve da znam... Tješim se kad kao putnik u neki tuđi stan kroz prozor gledam: tiho sav svijet taj nepoznati posmatram kako živi, sretan je ili pati...

Pa, nepgledavši se, sve to odnosim u svoj dan...
Al`noću, kada zvjezde gledaju u moj dom i kad nemilosrdno sude nad mojom glavom, zebem u dnu svog bića i posmatram sa stravom tuđinu i pustoš samog srca mog...
Volim te...

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>