subota, 10. listopada 2009.

Znam..


Noć...Dok se kisne kapi slivaju niz prozor, ležim. Ležim sama. Pored mene je samo jedan mali jastuk, ali to nisi ti.

To je samo jedan mali dio tebe. Sama pomisao na tebe,da nisu tu i da si daleko od mene dovodi me do placa. Ali ja ne želim da placem. Svaka pjesma podsjeća na tebe, na tvoje oči koje me tako divno gledaju. Tvoje usne koje ne mogu sada da me ljube i tvoje ruke koje me uvijek tako divno grle.

Često u mislima blista nasa budućnost, samo ti i ja. Nitko nam vise nije potreban. Slušam muziku vjetra, igru kiše i gledam tvoju sliku.

Ta kiša me podsjeća na tebe, kada smo stajali na kiši, željeći da pokisnemo i ljubili se. TREBAŠ MI!!!!

To vrlo cesto izgovaram. Ponekad kad mi je teško želim da si pored mene, ali tebe nema.

Znam da ne možeš doći, jer si sa drugom. Imaš novi život i svoju obitelj. Ali isto tako znam da ćes se opet vratiti.. Ponekad mislim da me ne voliš, a na kraju shvatim da griješim. VOLIM TE!!! Znaj da jedva čekam da poletim u tvoj zagrljaj, jedva čekam da te ljubim i da zajedno osvojimo svijet.

Samo suze i ljetna kiša pamte dan kada si otišao, a u meni uvijek postoji nada da ćes se vratiti.

A vratićeš se....ZNAM!

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>