četvrtak, 15. listopada 2009.

Sad kasno je..


Noćas pada kiša sve jače i jače kao da bog nad nama plače kao da žali i on trenutke neke...srcu tako daleke među nama se nešto događa nad nama se nadvila tama jer iako imam tebe osjećam se kao da sam sama...a ja se sjećam se točno kada sam te prvi put vidjela,odmah je bilo kemije kažeš da sam ti se svidjela sjećam se svega kao da je bilo jučer a ti tvrdiš da mi ne postojimo,da je to nemoguće.novi život novi dan,sve je bilo super činilo se kao san kao opet tvoj lik proganja me kao prije muči me,truje i bezobrazno mi se smije prodaješ mi neku priču,glava ti je pijana više ne znam kad lažeš ni šta je istina ne mogu više ovako iz dana u dan ne mogu i ne želim,moj život je izbrisan..ti se sada kaješ srce mi na dlanu daje šali u mom srcu sada prazno je...prazno je mjesto gdje bio si ti da se sada vratiš kasno je...nemaš se čemu vratiti...

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>