ponedjeljak, 30. ožujka 2009.


..kad sklopiš oči možeš me zamisliti

položaj koji sam zauzela,

dok puštam ton naše tužne pjesme

kako koje lice izgleda..

možeš zamisliti koliko je tuge u mojim očima

možeš zamisliti i suzu

koja se uplela između trepavica

vidjeti kako obaram pogled i sramim se..

jer nemam snage,

nemam volje,

nemam čak ni želju ponekad pokrenuti se..

gotovo da samu sebe mučim dozom poetike

no ne želim iz svoje kože..

kad boli, onda se bol i vidi na licu mom

u očima i na čelu,

u svakoj bori koja okružuje moje oči

kao izdanom je moje povjerenje,

kad su i skromna očekivanja previše..

kad razočarana sam..

imam izbor, naravno

oduvijek sam ga imala..

samo nemam volje

jer suviše sam slaba, trenutno..

povrijedila sam samu sebe,

povrijedila me moja nada

i moja čežnja..

pred očima tvojim

sad odlazim

od tebe..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>