ponedjeljak, 23. ožujka 2009.


"Bivši...valjda je to najtužnija riječ, ali ne znam kojim imenom da te zovem a da ne prospem veliku količinu otrova iz tvoga imena...
Ti koji si me naučio da padam i da se opet podignem i letim, nisi me naučio da se lažno smijem i glumim sreću, da sakrijem suzu na rubu oka...dao si mi masku ali me nisi naučio kako da je koristim...vratio si moje srce ali ga nisi naučio da bude varljivo...vratio si mi ljubav koju sam godinama nudila samo tebi, a nisi mi rekao da će je neko drugi uzeti bez da me pita...dao si mi suze, a nisi me naučio da ih koristim za druge ljude...
Rekao si mi da će me slomiti neko poslije tebe, izvoli sad gledaj kako me lomi tuga za njim...udario je u maleno mjesto u grudima, rutinski vješto, kao dobar centarsut, isplanirano ovjerio tamnocrvenim carskim pečatom maleno mjesto na kom se krio ožiljak koji je ostao poslije tebe i poništio kaotičnu rupu mojih uspomena, riječima me čvrsto vezao za tamnu pučinu svoje tajnovitosti.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>