ponedjeljak, 30. ožujka 2009.


"U jednom kafiću ...ispijam votku......
Kap po kap, klizi mojim grlom.....
I svaka kap, daje mi snagu da ne mislim na tebe..
Reci ćes ...to je pijanstvo.....da .....kažem jeste, pijanstvo moga srca.
Kap po kap klize mojim grlom......
Tiha muzika razbuhtava moje misli....
Prigušena svjetlost u jednom kafiću.....sitni sati...
Čuješ li me ? Znam da nisi tužan kao ja !
I ne znam ...ni tko sam...ni šta sam i jesam li uistinu to ja ...ili alkohol plete po mojim mislima.
U jednom kafiću ispijam votku ...kap po kap.. i ne znam ko je pijaniji, ja ili moje srce....
Prolaze sati , a ja i dalje mislim na tebe... mislim i nadam se .
Nadati se, je lijepo ...nada je jedan osjećaj koji mi nitko ne može zabraniti....lijepo je nadati se ...
I svaka kap votke....daje mi snagu, da me nada obuzme i savlada.
Kap po kap , a ja i dalje mislim na tebe...
U sitne sate ...izlazim na ulicu,
Sa rukama u džepovima.....sa lepršavom kosom.....odlazim u tamu ....i mislim....mislim
.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>