ponedjeljak, 23. ožujka 2009.


"Koliko puta sam ti poželjela uzeti ruku u svoju i pokazati svijet koji sam izgradila za nas dvoje...čak sam ga naslikala bojama, okupala mirisom proljeća i žuborom rijeke, utopila u moru dječjeg osmjeha...
Koliko puta sam ti se predala bezuvjetno i pruzila svu ljubav ovog svijeta na dlanu..a ti si je uzeo u šaku i prosu na vjetru bez imalo osjećaja za bol...
Koliko puta sam se vratila usnama na tvoje i molila te da mi oprostiš...da mi oprostiš šta?
Koliko besanih noći, suzama okupanih, s nemoćnim tijelom i bezvoljnom dusom za život sam provela poslije svega ... i pitam se hoćeš li ikada shvatiti koliko boli kad gledaš kako ti rukama vade krvave ostatke ljubavi prema nekome, dijelove tvoga bica...neces...nikada...jer ne znaš, nisi osjetio život koji sam ubila za tvoju sreću...

Ne tražim da me voliš, tražim da me poštuje...jer da ja nisam poštovala tebe, moje srce bi 10 mjeseci kucalo za nas troje!"

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>