četvrtak, 26. ožujka 2009.


"Potraži me u snovima
i klupko vremena odmotaj
korakom tihim ja ću ti prići
potraži me u mislima
iza ugla sjećanja čekam te
kao princeza skrivena u staroj priči
na livadama rascvjetanim biti ću cvijet
u mirisnim krošnjama vjetar ću biti
u plavim noćima zvijezda trag
srna što plaho poljima korača
uvijek novim putem
jer staro se ne vraća

Potraži me na rumenom obzorju
među pticama što lete ja sam ptica
što prati tvoje daleke brodove
na nemirnoj pučini sudbine
potraži me u tišini sebe
u grudima gdje srce bije
skriven si duboko mili
tamo gdje nitko vidio nije
moje oči tople što te zovu
proljećem što jutrima novim budi
potraži me jer srce put pozna
prepoznat ćeš ljubav i u mnoštvu nepoznatih ljudi"

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>