nedjelja, 22. ožujka 2009.


"Vrijeme je da okrenem film..Zaigrajmo još ovaj put, crno bijela - tabla je tu, figurice uredno poslagane...zaigrajmo ja za tebe, ti protiv svog srca...
Večeras sam razmakla zavjese i skinula sve maske s lica, obukla crnu haljinu samo za tvoje oći skrojenu, biram crne figurice da se uz nju slažu, tebi ostavljam bijele, znam voliš neke svjetlije nijanse i znam da uvijek igraš prvi potez...
Pomičeš ruku da odigraš, a moje srce vrišti od bola, kradeš mi posljednji dah s usana svojim pogledom, red je na mene..ali kako..ako uzmem konja i preskočim pojest će me tvoj pijun, potez bez smisla, vučem neku običnu figuricu i gledam, nista se ne desava, ostaje isto, još jedan potez u tvojoj ruci će presuditi kraj...
Igraš bez razmišljanja, pomičeš figuricu bas kao sto si nekad mene..ali ovaj put nista se ne mijenja..nisi me pobijedio ni ovaj put, a nisam ni ja tebe...
Nastavit ćemo kažeš...a ja se samo pitam kada"

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>