ponedjeljak, 30. ožujka 2009.


"Nagnuo si se prema meni i nasmiješio se,
Čime li ćes me to opet ovaj put usrećiti?
Noćima mojim i onako gospodariš potpuno,
Hoćeš li da i dani moji s tobom budu vječiti?
Pokazao si mi hiljadu načina da budem sretna,
Hiljadu puta si me proveo kroz vrata raja.
I uvijek sam samo vidjela ljubav iz očiju tvojih
I strast sto nasa srca i nasa tijela spaja..

Ti i ne znaš davati tugu, bol i razočarenje,
Tvoji postupci su uvijek odvaga ni i odmjereni.
Ne sumnjam u tvoje osjećaje i pripadanje meni,
Sve tvoje rijeci i pokreti unaprijed su već provjereni.
Nagnuo si se prema meni, očima me ljubiš,
Čime li sad želiš da me ponovo daruješ?
Kuda će večeras ruke tvoje strasno ploviti
I hoćeš li i te pokrete u vječnosti da ostvaruješ?

Pogledom si me obuhvatio cijelu, nježno
Vidim ljubavi sjaj i čežnju u oku tvome.
I znam kako ću uvijek voljeti samo tebe,
I kako ćes biti jedini čovjek u životu mome..."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>