srijeda, 18. ožujka 2009.


"Ne mogu više da ti se nadam..
voljela sam te..
tako jako..
nema riječi..

Nisi vjerovao..
kad sam ti dala srce..
nisi vjerovao mojim riječima..
lomi me..
sve..
Bojim se..
pogledati ti u oči..
opet ću te zavoljeti..
ponadati se..
a ne želim to..

Postala sam kukavica..
pustila sam te..
zbog bolnih riječi.

Jesam li pogriješila..
jesam li te ja..
gurnula..
razočarala?

Svake noći se to pitam..
a odgovora nema..
gledam naše slike..
tako smo sretni bili.

Tako se činilo..
da će uvijek tako biti..
da ću biti u tvom zagrljaju.

A sada daljina nas dijeli..
ne osjećam te..
govorim si..
to je život..
ali nije fer.

Htjela sam..
samo još jednom..
poljubiti te..
osjetit..
ali prekasno je..
izgubila sam te.

Ali vidim te..
u svakoj suzi..
u noći..
kad zatvorim oči.

Jer ipak sam te voljela..
bio si moj anđeo..
iako me..
ne nosiš u svom srcu.

Uvijek ću se moliti za tebe..
mada jesam pogriješila..
ali srce ne griješi..
samo voli."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>