srijeda, 18. ožujka 2009.


"Još jednom je noć zagrlila grad, još jednom ispisujem beskrajne stranice tuge..

Iz moje si duške uzeo posljednju kap života, dok smiješile su mi se oči tvoje..

Za tebe ja nemam snova,niti mi srce treperi kad moje te misli sretnu..

Ja sam ptica pjevica što ne pjeva više, ja sam cvijetak proljetni što ne traži kiše..

Ja sam val bez žala, ja sam duša što za ljubav nije znala još ti samo 'ZBOGOM' imam dati iako za mene ti nikada nisi znao ,niti čes znati...
Gledao si u mene,ali me nikada nisi vidjeh.. Držao si me za ruku,ali me nikada nisi dotakao..

Ja nisam ni postojala, jer bila sam previše obična, jer sam se svega bojala..

Ovo je zadnja suza što za tebe prolijevam..

Ovo su zadnji stihovi što ih za tebe pišem, a ti čes biti miran, jer nikada nećeš shvatiti da si ranio jednu malu pticu,da si 'ubio' SANJALICU.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>