nedjelja, 29. ožujka 2009.


"Da.imali smo sve..
Da bio si moj,ja tvoja...pa zar me nitko nikad nije naučio da sve u životu ima početak i kraj?
Ne mogu natjerati srce da te zaboravi,i neću.
Ko još odlazi zbog previše ljubavi?Reci mi ko? samo ti..
Ko još odlazi onda kad ima sve?
Zaboli te sve sigurna sam...sjetiš se svega,jer imaš puno razloga za to
Imaš ti srce,imaš i dušu,sad imaš dva srca moje i svoje...nisi ti losa osoba
Samo ja tvoje razloge nikad neću shvatiti...i ne treba mi da shvatim,mada si me molio..
Da shvatim da neko ima dovoljno dobar razlog da me uništi? Ne,dragi moj..
Krenuli smo dalje..svako svojim putem
I putovi nam se razilaze,čak ti ni glas više ne čujem...idem sama,bez ljubavi,i s lažnim osmijehom
Ti odeš sa njima,želio si slobodu,dobio si je...uživat čes u njoj,sve dok onog trena dok te ne zaboli u grudima..i ne shvatiš da si me izgubio...
I sto nam je ovo trebalo....? Jel da nije?
Prekasno za pitanja.
I da,nemojte da se čudite...ali ja volim voljeti njega...i nakon svega sto je uradio,on
se da voljeti.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>