nedjelja, 29. ožujka 2009.


"I ne.
Ja te nemam.Ne mogu.Ne želim.I ne smijem da imam pored sebe.
Ako se i nakon sveg ovog vremena moja dusa i dalje raspada
Ako ću i dalje suze da puštam svako veće.
Onda mi ne ne trebaš.
Možda buncam jer često poželim tvoje prisustvo.
Fali mi moja polovica,fali meni moj život.
Fali onaj koji sve razumije.
Ali ne mogu,toliko jaka ipak nisam
Tvoje usne,tvoja kosa,tvoj miris,nista moje nije vise.I kako da te gledam
Dok si se nekad predavao meni dusom i tijelom,sad istog tebe da gledam drugim očima.
Ne ide...
Ja još nisam naučila živjeti bez tebe
Ja još placem,još svaki dio mene se lomi
Depresija...bezdusnost...neki glupavi osjećaj koji ne popusta
A sve oko mene je u lijepom tonu,samo ja propadam...
Poslije ljubavi ne ostaje nista,vjeruj mi
Mi smo pripadali jednom drugom,mi se nikad nismo gledali nekim drugim očima,sem očima ljubavi
Znaš to,od onog trena kad smo se upoznali pa do danas
Samo..nešto ne štima...neko pogrešno povlači konce,lomi život u meni,mrve ljubav u tebi
A oči..oči i sad govore kako smo se voljeli
Zato oprosti,ali ja ljube ne znam ovaj način života sa tobom...I ne.
Ja te nemam.Ne mogu.Ne želim.I ne smijem da imam pored sebe.
Ako se i nakon sveg ovog vremena moja duša i dalje raspada
Ako ću i dalje suze da puštam svako veće.
Onda mi ne, ne trebaš.
Možda buncam jer često poželim tvoje prisustvo.
Fali mi moja polovica,fali meni moj život.
Fali onaj koji sve razumije.
Ali ne mogu,toliko jaka ipak nisam
Tvoje usne,tvoja kosa,tvoj miris,ništa moje nije više. I kako da te gledam
Dok si se nekad predavao meni dušom i tijelom, sad istog tebe da gledam drugim očima.
Ne ide...
Ja još nisam naučila živjeti bez tebe
Ja još plaćem,još svaki dio mene se lomi
Depresija...bezdušnost.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>