ponedjeljak, 30. ožujka 2009.


"Znaš li da ja čuvam sve tvoje poruke?-I svaku tvoju riječ pamtim,duboko urezanu u glavi,u srcu...Znaš li da čuvam i onu ružu?-I da redovno gledam... i da ju dodirnem kada mi tako jako nedostaješ... Znaš li da čuvam i ovu flašicu kada si mi kupio vodu.. I kad je pogledam...Nasmijem se.Nasmijem jer sam sretna.I tvoja slika u mom mobitelu.....Tvoj osmijeh.Tvoj sjaj u očima.-Gledam je svako jutro,svaku noć....I milujem je prstima.Kao da osjetim Tebe.Mog Tebe. A ti čuvaš mene...Ti me sanjas.Znam.Osjecam. I možda i nismo jedno za drugo...Ali,odavno me nije briga sto kažu drugi.Što će misliti drugi.Ne.Ne marim.Ti si moj,samo moj.Ja to znam.Ja to vidim.Volim tvoje okice.Tvoj osmijeh.I ruke.I kada prstima prelaziš preko mojih obraza.Usana.Vrata.Pa sve to skupa ljubiš.Kao da je posljednji put..Da.Ja sam za Tebe..I ti si za Mene..Samo Ti i Ja..Samo nasa sreca..Posebna..Iskrena..Čista.Volim te.."

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>