četvrtak, 26. ožujka 2009.


Znaš ti jedino moje..

Znaš li koliko sam puta do sad u ovim proteklim vremenima poželjela da budem barem jedna od milion zvijezda u tvojim očima..

Da budem barem jedan mali dio razloga zbog koje ti oči tako božanstveno sjaje..

da budem zvijezda koja će ti osvjetljavati put..

Znaš li koliko sam puta poželjela..

da budem barem jedna mala zraka sunca što ti ujutro miluje lice dok se lijeno protežeš u krevetu..

još uvijek zbunjen od sna..da budem sunce u tvojem osmijehu..

od kojeg ćeš blistati cijelog života..

Koliko sam puta poželjela da osjetim mekoću tvoje kože, toplinu tvoga tijela..

da osjetiš otkucaje mojeg srca koje kuca samo za tebe..

A danas sam poželjela da sve ovo traje vječno..

poželjela sam jer to je ono što me čini sretnom ljubavi..

sjaj u tvojem pogledu..

osmijeh u tvojim očima..

Nema komentara:

Ljubav to si ti..

Ljubav to si ti..

Tebi ljube..

Fališ mi..

dividers/>